Kırmızı Kaşık

11 Şubat 2012 Cumartesi

Un Kurabiyesi ve Diğerleri

Neden un kurabiyesi? çünkü ben un kurabiyesini çok seviyorum. Onu diğer kurabiyelerden üstün tutuyorum çünkü o çok özel. Un kurabiyesi deyip geçmiyorum mesela. Bu kurabiyeyi yapmak ilk kimin aklına gelmiş cidden çok merak ediyorum. Her neyse lafı fazla uzatmadan tarife geçiyorum.

Malzemeler:
* 1 paket margarin
* 4 yemek kaşığı pudra şekeri
* 1 paket vanilya
* un

İlk olarak margarinle pudra şekerini karıştırıyoruz. Margarini oda sıcaklığındaki haliyle de kullanabilirsiniz. Ben ızgarada bir kap içinde biraz eritiyorum. Pudra şekerini margarine iyiyce yediriyoruz. Vanilyayı katıyoruz ve alabildiğince un ekliyoruz. Hamuru yoğurduktan sonra ufak ufak parçalar alıp elimizde yuvarlıyoruz üzerine hafif hafif bastırıp yağladığımız veya pişirme kağıdıyla kapladığımız tepsiye yerleştiriyoruz ve fırına alıyoruz. '5-30 dakikalık bir pişirme süresinin ardından (renginin açık kalmasına dikkat ediyoruz) fırından alıyoruz ve kurabiyeleri tek tek pudra şekerine buluyoruz.

Bu yazımı da bu kurabiye gibi yumuşacık bir şarkıyla sonlandırıyorum:)


Muzicons.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory