Kırmızı Kaşık

4 Ağustos 2012 Cumartesi

Bu Karpuzla Ne Yapılır ki?


Resmi olarak yazın bitmesine bir ay kala bu soruyu kendime defalarca sordum; Bu karpuzla ne yapılır ki? İtiraf etmek gerekirse bu sene doğru düzgün bir karpuz yiyemedim. Hep lif hep lif, böyle saçak saçak olmuş böyle bir garip olmuş, yazık. Yesen yenilmez, atsan atılmaz. Sonra ben bunu içerim ya dedim ve ortaya bu deneysel tarif çıktı. Tadı da fena olmadı hani, bu sıcak günlerde iyi gidebilecek cinsten bir şey oldu. Herkes yapsın bence yoksa o karpuzlar boşa gidecek, gitmesin. Tarifi de şöyle;

Malzemeler:

(1 bardak için)
* 1 dilim karpuz
* 6-7 tane küp buz
* 1.5 tatlı kaşığı pudra şekeri
* Tarçın
* Limon

Buzları blender'dan geçiriyoruz. Ayrı bir kapta karpuzların çekirdeklerini ayıklayıp üzerine limon sıkıyoruz, pudra şekeri ve tarçını da ekliyoruz. Bu karışımı da blender'dan geçiriyoruz. Karışımı buzların olduğu kaba aktarıp karıştırıyoruz. İçeceğimiz servise hazır hale geliyor. İçeceği bardaklara koyduktan sonra üzerine dağ çileği reçeli de ekledim ben, güzel oldu, tavsiye ederim.





L'Arrivee Sur L'ile by Yann Tiersen on Grooveshark

2 yorum :

  1. %1500 size katılıyorum....:))).....bu zaman meyveleri ile yiyemeyince deneysel tarifler çıkıyor.....tarifiniz çok başarılı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. denemenizi tavsiye ederim, afiyet olsun:))

    YanıtlaSil

Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory