Kırmızı Kaşık

6 Nisan 2012 Cuma

Arşivden: "Elmalı Çikolatalı Toplar"

Bakınız burada neler var; çikolataaa toplarııı! Bunları yapalı 2-3 yıl oldu sanırım. Eski bir usb belleğin içinde buldum bu fotoğrafı ve çok mutlu oldum. Bu topları yaptığım o gün aklıma geldi. Televizyonun karşısına geçip petibör bisküvileri ufalayan bir tip; ben. Efendim bu tarif hem çok basit hem de çok lezzetli. Üstelik petibör bisküvileri ufalamak dışında fazla da uğraştırmıyor. Bisküvileri de elinizle ufalamak zorunda değilsiniz hem. Rondo ya da benzeri bir mutfak robotuyla saniyeler içinde bisküviler un ufak olabilir. İlk yaptığımda üşengeçlik edip robotu çıkarmamıştım. Elimde hemen yaparım dedim ama yanılmışım işte. Elimle yapınca daha çok uğraştım. Hemen tarife geçiyorum.

Malzemeler:
* 1 adet küçük elma,
* 1.5 paket sade petibör bisküvi,
* 1.5 yemek kaşığı kakao,
* 1 çay bardağı süt,
* 1 yemek kaşığı şeker,
* üzeri için hindistan cevizi

Bisküvileri robottan geçiriyoruz. Rendelenen elmayı katıyoruz. İkisini iyice karıştırdıktan sonra diğer malzemeleri de ekliyoruz ve hamur haline getiriyoruz. Daha sonra bu hamurdan ufak ufak parçalar alıp top haline getiriyoruz. Hindistan cevizine batırıp servis yapıyoruz.


Muzicons.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory