Kırmızı Kaşık

24 Ocak 2012 Salı

Kavun Soğuk Sever

Bir ay öncesine kadar "niye kar yağmıyo yaa!" diye çemkirirken bugünlerde havaların ısınmasını, güneşli günlerin gelmesini heyecanla  beklemek dengesiz bir kişiliğe sahip olduğum izlenimini uyandırır mı bilemiyorum ama ben ilkbaharı çok özledim. Ne yaz, ne de kış... En güzel mevsim ilkbahar nokta. İlkbahar  diyorum çünkü ilkbahar demek çocukluğum demek, sokakta oynamak demek.İlkbahar demek oradan buradan toplanan çağlanın verdiği heyecan demek, tezgahlarda görülen çilek demek, erik demek. İlkbahar demek güneş demek, açık hava demek, en mühimi ferahlık demek ya. Böyle bi şey işte ilkbahar benim için. Bu içecek de tam bir yaz içeceği. Tabi kavun bulunabilirse ilkbaharda da yapmak mümkün. Yapılışı da çok kolay.

Malzemeler:

(4 bardak için)
* 3 dilim kavun
* kavun miktarını geçmeyecek kadar buz
* limon
* şeker
* krem şanti
* 1 su bardağı süt

Önce kavunları blenderdan geçiriyoruz. Blenderdan geçirdiğimiz kavunları ayrı bir kaba alıp buzları da blenderdan geçiriyoruz. Daha sonra buzu kavunu karıştırıyoruz. Üzerine yeteri kadar şeker ekliyoruz biraz da limon sıkıp karıştırıyoruz. Karışımı bardaklara alıyoruz. Üzeri için de bir paket krem şanti ve sütü çırpıyoruz. Her bir bardağa krem şantiden ekliyoruz. İçindeki buzlar erimeden içeceğimizi tüketiyoruz tabi ki.
Muzicons.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory